Ismered az email csatornád erejét és szeretnél még több bevételre szert tenni?
Ebben az esetben a legjobb helyen jársz! Nincs más dolgod, mint az Érdekel gombra kattintani.
Ebben az esetben a legjobb helyen jársz! Nincs más dolgod, mint az Érdekel gombra kattintani.
* A litmus 2021-es tanulmánya alapján.
A legtöbb marketing csatornát nem te birtoklod. A Facebookon és a Google csatornáin a teljesítményed mindig függ többek között a csatorna algoritmusától.
A saját email listád olyan csatorna, amit jóformán bármilyen gyakorisággal közvetlenül elérsz.
Skálázhatóság mellett az átlagos mérőszámaid alig változnak. Ez azt jelenti, hogy az idő előrehaladtával a költséged is csökkennek.
Segítünk, hogy az email marketing csatornát a lehető leghatékonyabban használd ki és pénzben realizáld az onnan érkező forgalmat.
Megindultak a hirdetési költségek drasztikus növekedése nem csak itthon, de a nagyvilágban is.
Az email egy olyan csatorna, amit viszonylag könnyedén és olcsón felhasználhatsz. Ha ezt jól csinálod, akkor a konverziós költségeiden ez meg is fog látszódni.
E-mail marketingben a két legfontosabb mérőszám az AVR (megnyitási arány) és a CTR (átkattintási arány). Viszonyítási alapként egy email csatorna átlagos megnyitási aránya 15 – 18% között mozog, a kattintási arány pedig 2 – 4 % között.
Ebből az következik, hogy minél nagyobb a listád, annál jobban tudod kinyerni a marketing csatornádban lévő lehetőséget.
A példában 2% CTR-rel és 3%-os konverziós aránnyal számoltunk.