Ismered az email csatornád erejét és szeretnél még több bevételre szert tenni?

Ebben az esetben a legjobb helyen jársz! Nincs más dolgod, mint az Érdekel gombra kattintani.

Érdekel Még több információ

Email marketing az egyik legolcsóbb és leghatékonyabb csatorna, ha jól használod.

79%-a a marketingeseknek úgy véli, hogy az email marketing a 3 leghatékonyabb csatorna egyike*.

* A litmus 2021-es tanulmánya alapján. 

Mit szólnál ahhoz, ha mutatnánk egy olyan csatornát:

Új marketing csatornát építünk vállalkozásodnak.

Segítünk, hogy az email marketing csatornát a lehető leghatékonyabban használd ki és pénzben realizáld az onnan érkező forgalmat.

Aggódsz a

növekvő hirdetési költségek miatt?

Megindultak a hirdetési költségek drasztikus növekedése nem csak itthon, de a nagyvilágban is.

Az email egy olyan csatorna, amit viszonylag könnyedén és olcsón felhasználhatsz. Ha ezt jól csinálod, akkor a konverziós költségeiden ez meg is fog látszódni.

A leggyakoribb hiba, amit elkövetnek:

Miért fontos a lista mérete?

E-mail marketingben a két legfontosabb mérőszám az AVR (megnyitási arány) és a CTR (átkattintási arány). Viszonyítási alapként egy email csatorna átlagos megnyitási aránya 15 – 18% között mozog, a kattintási arány pedig 2 – 4 % között.

Ebből az következik, hogy minél nagyobb a listád, annál jobban tudod kinyerni a marketing csatornádban lévő lehetőséget.

A példában 2% CTR-rel és 3%-os konverziós aránnyal számoltunk.

Kezdjünk bele!

Töltsd ki kérlek az alábbi űrlapot és felvesszük a kapcsolatot Veled.

Add meg adataidat és visszahívunk:

Visszahívás